خبر مهم | زمان پرداخت معوقات فرهنگیان و رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: به سرعت در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا ۲۵ اسفندماه معوقات فرهنگیان را در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در سال‌جاری پرداخت کنیم و در کنار آن معوقات باقیمانده فرهنگیان را نیز به سرعت واریز خواهیم کرد.
خبر مهم | زمان پرداخت معوقات فرهنگیان و رتبه‌بندی معلمان اعلام شد
کد خبر : ۱۴۴۳۱

یوسف نوری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: به سرعت در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا ۲۵ اسفندماه معوقات فرهنگیان را در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در سال‌جاری پرداخت کنیم و در کنار آن معوقات باقیمانده فرهنگیان را نیز به سرعت واریز خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: معلمان نباید نگران رتبه خود باشند چرا که به صورت دقیق رتبه معلمان در فرآیند بررسی پرونده‌ها و نظر هیئت ممیزه مشخص خواهد شد و اگر ایراد و اشکالی نیز باشد در احکام سال آینده اصلاح می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه معلمان هیچ ربطی به سنوات آنها ندارد بلکه بر اساس قوانین و مقررات مصوب در مجلس رتبه‌بندی با جمع‌بندی مدارک و مستندات انجام می‌شود و اگر ایرادی نیز وجود داشته باشد، قابل اصلاح است.
نوری با تأکید بر اینکه رتبه‌بندی تازه آغاز شده و به هیچ وجه به نقطه پایانی نرسیده است، افزود: معلمان باید هر سال نسبت به به‌روزرسانی مدارک و مستندات خود اقدام کنند تا در جایگاه و رتبه واقعی خود قرار گیرند.
نتیجه قطعی مسمومیت را وزارت بهداشت اعلام می‌کند
وزیر آموزش و پرورش در مورد مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در قم و بروجرد نیز خاطرنشان کرد: ما منتظر نتیجه نهایی بررسی‌ها از سوی وزارت بهداشت در این حوزه هستیم و نمی‌توانیم خودمان در این زمینه نظری را ارائه کنیم.
نوری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بروجرد مسمومیت‌ها ناشی از گاز CO بوده که برای برخی از دانش‌آموزان ناراحتی ایجاد شده که خوشبختانه دانش‌آموزان بستری از بیمارستان ترخیص شدند.
وی بیان کرد: با ریشه‌یابی که دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌دهد، نظریه قطعی را صادر کرده و پیگیری‌های قانونی نیز به انجام خواهد رسید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
ای کاش کسی جلوی این را می گرفت
عدالت
ارسالی در
واقعا با این حقوقی که به معلمان میدهید تورمی هم که سه رقمی بصورت ساعتی نیست وحقوق ومزایایی دیگر کارمندان و کارگران 4برابر معلمان است وحتی عیدی که مصوبه مجلس مختص فرهنگیان است و دیگران بالای 20میلیون از طریق های مختلف می‌گیرند و همچنین رتبه‌بندی که یکسال و نیم بصورت قانون درآمده اجرا نشده و مطالبات معلمان اعم از اضافه کاری.رتبه بندی.هزینه ازدواج .و.....انهم درصورتیکه
پرداختی دیگر کارمندان وحتی کارگران بروزه نه به چند سال درست با این وضعیت عالی فرهنگیان باید ممنون باشید جناب نوری واقعا همه مظلومیت و بیچارگی فرهنگیان را تا مغز استخوان حس کرده و می‌کنند جالب وزیر جان شما بعنوان بالاترین وبکم پدر جامعه فرهنگی هنوز نفهمیده باشید و اینجوری حرف بزنید با با خجالت هم خوبه چرا همه وزارتخانه ها سالهاست 50درصد فوق العاده ویژه می‌گیرند ولی وقتیکه نوبت معلمان شد جناب میرکاظمی گفتند تورم راست ویا بودجه نیست نه اینکه تورم چهر رقمی نشده ویا برای همه بودجه هست الا فرهنگیان وزیر جان بهتره برای رفاه فرهنگیان فکر بهتری کنید تا منت خش وهابی گذاشتن بر سر معلمان ویا تحقیر وکوچک کردن آنها
امیری
ارسالی در
آقای وزیر چرا رتبه ی معلمان به یابقه ربط ندارد واقعا مسخره هست پس این همه سالها تجربه کجا دیده می شود باید معلمی که در دورترین روستاها و در سخت ترین شرایط تدریس کرد وتجربه کسب کرد دیده شود